PELUANG BISNES PERFUME YANG MENJAMIN PENDAPATAN LUMAYAN. SAMBIL BERWANGIAN, KITA DAPAT SATU KAEDAH RAWATAN DAN MENJANA PENDAPATAN . PERFUME AURALIFE ADALAH SATU-SATUNYA MINYAK WANGI TANPA ALKOHOL YANG BERGABUNG DENGAN GETARAN TENAGA AURA. TERDAPAT AURA SERI WAJAH, AURA RELAX, AURA PELARIS, AURA DESIRE DAN AURA GENIUS / MINDA.

HUBUNGI KAMI 010-6310456 / 017-6047696( SHAIKH ASHRAF ) & 014-2319659 / 010-6310582- ARNIZAH

PENDAFTARAN AGEN BARU DIBUKA SEKARANG. DAFTARLAH SEGERA UNTUK MENIKMATI PELBAGAI FAEDAH DAN BONUS YANG SANGAT LUMAYAN.



Thursday, January 21, 2010


1)Pusat tenaga / Cakra Dasar (Akar)
Merupakan lapisan yang paling bawah. Kaitannya dengan energi yang berwarna merah. Jadi dominasinya adalah berwarna merah lapisan yang satu ini berkait dengan kesedaran makanan. Begitu bayi lahir ia mencarikan makanan,menangis untuk mendapatkan makanan.Kesedaran pada makanan merupakan kesedaran awal manusia.
Energy kesedaran bermaksud sebuah energy yang hidup dan mengalami perubahan demi perubahan. Energy ini bersifat Al Hayat sebuah kekuatan yang menghidupkan setiap organ dalam tubuh, menghidupkan perangai dan sifat kita. Energy ini merupakan enegry yang memiliki kecerdasan yang tersendiri. Kecerdasan energy ini harus di latih dan di ajar agar energy ini menghidupkan perangai seseorang.
Oleh kerana energy ini bersifat makanan, energy ini dengan segala kepintaranya akan menjadi sebuah alat untuk seseorang itu mencari makanan. Jika energy ini tidak di latih dan di ajar ia akan bekerja untuk meransang seseorang itu bertindak hanyalah untuk keperluan makanan sahaja. Energy ini membawa seseorang itu melakukan apa sahaja untuk mendapatkan makanan.
Maksud makanan disini adalah melakukan apa sahaja yang penting dapat wang untuk hidup. Apabila energy ini dilatih dengan baik energy ini akan menjadi sedar bahawa segala tindakan yang di lakukan bukanlah untuk hidup semata mata. Tidak perlu menindas orang lain hanyalah kerana sebuah kontrak. Energy ini merupakan pemangkin pada seseorang untuk bekerja dengan lebih giat lagi. Orang yang mempunyai lapisan kesedaran yang merosot akan melakukan apa saja untuk mendapatkan makanan (sumber kehidupan). Dia tidak peduli apa yang akan berlaku, yang penting dia mendapatkan makanan, sanggup menempatkan kepentingan diri diatas kepentingan orang lain (mempunyai kepentingan diri)
Kebangkitan lapisan kesedaran ini akan membentuk jiwa seorang Berani menghadapi realiti kehidupan, berpijak di bumi (berani menghadapi segala rintangan kehidupan), Tabah, gigih, dan yakin dengan diri sendiri. Biasa nya digambarkan di sekitar Anus (Lubang Dubur) dan tulang Sulbi.
Kriteria yang perlu ada pada diri seseorang yang akan memasuki lapisan kesedaran ini ialah. Anda perlu merasa jenuh dengan kehidupan yang anda alami sekarang. Anda juga harus mempunyai keazaman untuk memperbaiki kehidupan yang anda alami sekarang dan anda harus bersedia untuk menghadapi kehidupan baru anda. Apa bila anda belum bersedia jangan, memaksa diri. Lupakan dulu seketika latihan ini dan lakukan apabila anda telah bersedia.
Misalnya anda belum bersedia meninggalkan urusan jual beli anda, lalu anda mendirikan solat. Apa yang akan terjadi ? Urusan jual beli anda akan mengikuti anda ke Masjid. Anda akan berurusan jual beli dalam pemikiran dan dalam mimpi. Anda tidur, anda lalai dalam solat. Anda berjual beli dalam waktu solat. Anda belum dapat mengendali kan pemikiran. Anda belum dapat memancarkan gelombang lapisan kesedaran yang satu ini. Bagaimana anda akan dapat meneruskan pada tahap lapisan kesedaran yang seterusnya.?


2) Pusat tenaga /Cakra seks
Cakra ini berkait dengan seks, energy dari pusat kesedaran ini adalah keperluan manusia yang kedua setelah makanan, Keperluan seks bagi haiwan adalah bersifat biology. Begitu sampai keinginanya. Mereka akan mencari,apabila dapat entah dari mana dengan siapa saja mereka akan menikmatinya mereka tidak akan memilih.
Ini berbeza dengan manusia. Manusia boleh menahan diri tetapi pada masa yang sama,naluri yang satu ini juga berkembang lebih jauh membentuk hawa dan nafsu. Dalam pengertian yang sebenarnya, energi seks adalah energi kreatif. Berada dalam tingkat kesedaran ini, tingkatkan daya kreatif anda. Lakukan sesuatu yang berkait dengan seni, Lapisan kesedaran ini berkait dengan energi berwarna jingga atau oren, Cakra kedua ini membuat manusia itu semakin kreatif, apa bila kreatif manusia tersebut bijak mencari satu peluang, untuk mengatasi persaingan.
Manusia juga tidak takut sesuatu rintangan, manusia bijak mengendalikan sesuatu keadaan. Apabila tidak digunakan untuk sesuatu yang kreatif, energi ini akan mencari "out let"- pengeluaran melalui organ seks.Energ ini semakin digunakan ia menjadi semakin kuat.
Jika seseorang itu sebabnya tidak mengembangkan daya kreatif yang ada pada dirinya, energy ini akan mendorongnya kearah seks. Latihan yang diberi bukan mengharuskan anda meninggalkan aktiviti seks, tetapi dapat membuatkan indah, nikmat dengan seks.
Dalam sedar atau tidak kita telah mengikuti warna spetrum dari merah, jingga atau oren, kuning hijau dan seterusnya merupakan warna asas pelangi. Juga merupakan warna aura dalam diri seorang manusia. Bila Kita terlalu berkiblatkan pandangan barat kita dapati hampir 80% penulisan mereka berkaitan dengan energy yang memberi kekuatan seks atau kekuatan organ disekitarnya.
Sedangkan kita sendiri faham bahawa sesuatu yang ghaib harus berinteraksi dengan dunia ghaib, kerana energy ini mempunyai gelombang dan getaran yang hampir sama.
Cakra atau pusat tenaga ini tidak ada urusanya secara langsung dengan organ dalaman.Tapi melibatkan energy daya kreatif seseorang manusia.Bila kita membicara tentang organ yang terlibat dengan seks, kita sudah kehilangan makna yang sebenar. Kita telah melompat dari bab energy pergi ke bab organ.Maka kita keliru dalam membicara kan bab ini. 


3) Cakra Solar plexsus

Cakra Solar plexis
Memancarkan tenaga yang berwarna kuning. Terletak di kawasan sekitar pusat dan ulu hati. Pusat tenaga ini membekalkan tenaga pada emosi, emosi akan menjalankan tugasnya berpandukan pada energy yang diterima dari pusat tenaga ini.
Membuka perhatian orang kepada kita amat bergantung daripada pusat tenaga ini. Sifat marah dihasilkan akibat mendapan energy pada pusat tenaga ini, mengawalnya juga dapat dilakukan jika pusat tenaga ini bekerja dengan harmoni. Perasaan untuk berkorban (victimization) terhasil akibat pusat tenaga ini aktif contohnya, berkorban apa sahaja harta ataupun nyawa ( jihad dan percintaan ) merupakan sebuah pengorbanan.

Sebagai sebuah landasan ilmiah ingin saya jelaskan di sini, pusat tenaga ini mempunyai hubungan yang sangat erat dengan pusat. Pada ‘ pusat ’ tidak ada pusat tenaga yang ditemukan dalam tradisi Aura Therapy, tapi ditemukan pusat tenaga yang dinamakan Latoif dalam tradisi tasauf.

Secaranya ringkasnya pusat mempunyai hubungan antara janin dan ibu, melalui talipusat. Janin menerima makanan melalui talipusat, bukan sahaja makanan semata – mata bahkan mempunyai hubungan yang lebih jauh dari itu. Iaitu hubungan nyawa, fikiran dan juga perasaan antara ibu dengan anak.
Sebagai contoh, sebuah fenomena telepati berlaku sangat erat antara ibu dan anak. Seorang ibu yang terlalu merindui anaknya akan membuat sebuah hubungan telepati secara natural dengan anaknya. Fenomena ini akan membuat gelombang fikiran anak akan berubah, perasaan dan emosi juga berubah. Hasilnya sang anak akan terbalik merindui ibunya secara tiba-tiba.

Kesimpulanya cakra ini akan mempengaruhi orang lain suka kepada kita. Hubungan yang selesa dengan kita akan membentuk state kenyamanan atau keselesaan dalam diri kita.


4) Cakra Nurani ( Hati Nurani)

Cakra Nurani ( Hati Nurani)
Terletak di dada bahagian jantung.
Cakra disini Mempunyai kemampuan menghasilkan tenaga yang bersifat cinta, kesembuhan, bisikan suara hati, rasa, emosi dan perasaan. Apa yang saya sebut pada cakra ini merupakan elemen yang harus dimiliki oleh seorangmanusia, ini disebut kemanusiaan.

Warna energi ini ialah hijau, jadi warna dominasinya adalah hijau. Hijau itu dikaitkan dengan cinta. Kesedaran yang satu ini disebut suara tanpa rupa, suara nurani tanpa kedengaran tapi dapat dirasakan. Berada dalam lapisan kesedaran ini kita dapat kembangkan cinta dan kasih. Cinta merupakan sifat manusia. Binatang tidak mengenal cinta, mereka mengenal seks dan cinta. Selama manusia berada pada tingkat seks dan cinta dia masih memiliki tahap kesedaran haiwani.

Saya sengaja menggunakan istilah "cinta" atau Mohabbatan supaya kita dapat menbezakan daripada kasih. Cinta adalah sebuah emosi, sama seperti suka dan duka, boleh mengalami pasang surut. Boleh meningkat , boleh menurun ,boleh ada, boleh tiada, boleh kurang atau boleh lebih. Hubungan cinta dan seks adalah kesan dari energy dari pusat kesedaran ini. Apakah selama-lamanya kita harus berada pada lapisan kesedaran ini ?. Atau anda ingin lanjutkan perjalanan anda menuju pada lapisan kesedaran seterusnya lapisan kesedaran kasih.Kasih bukanlah emosi.

Kasih merupakan hasil pengeluaran (produk) kesedaran rohani _ itulah kasih. Saya menggunakan istilah "hasil pengeluaran kesedaran rohani" adalah untuk membezakan lakunan dengan “sebuah kejadian” . Kasih adalah “sebuah kejadian”, bukan sebuah lakonan atau sandiwara. Maka sebab itulah kasih tidak pernah padam atau luntur.

Berada dalam tingkat kasih anda sudah tidak boleh menempatkan kepentingan peribadi diatas kepentingan orang lain. Kasih mampu menyaring sifat haiwani. Kepada lapisan kesedaran kemanusiaan dalam diri kita. Firasat hati juga berasal dari sini, tajamkan firasat melalui latihan memperkuatkan cakra ini.


5) Throat Cakra

Throat Cakra
Berwarna biru Terletak dileher. Fungsi tenaganya mengawal emosi bila berkata-kata, kreatif dalam menyusun ayat dalam pertuturan sehari-hari. Kemudian lapisan kesedaran ke 3 sekitar tengkorak Cakra atau pusat membersihan. Pusat pembersihan bermaksud membersih batin. Ialah menunjang peningkatan kesedaran dalam diri.

Dadah dilarang lantas anda tidak menghisap dadah lagi. Tetapi keinginan masih ada _ kalau bukannya malah semakin besar dan kuat_sehingga anda berkhayal tentang dadah. Anda tidak menghisap dadah, tetapi mimpi tentang dadah. Lalu anda menulis puisi tentang dadah. Anda hanya memindah dadah dari kesedaran jaga ke kesedaran mimpi, ke alam bawah sedar. Anda masih tidak bebas dari belenggu dadah lagi “Anda masih belum bersih lagi”.
Fungsi cakra ini bukan setakat pembersihan fizikal semata-mata, bahkan secara langsung membersih membersihkan ingatan tentang dosa yang ingin anda adalah biru jadi warna dominasinya adalah biru. Berada pada tingkat kesedaran ini, anda mengalami proses penyaringan daripada kesedaran manusiawi ke kesedaran ilahi. Tingkat kesedaran ini membuat anda menjadi lebih percayakan diri( berkayakinan diri). Dan semakin percayai diri orang lain akan lebih mempercayai anda. Sebab itulah mereka yang telah mencapai lapisan politik yang hebat serta pemimpin masyarat. Terzahirnya melalui tutur kata yang baik perkataan kita yang menyenangkan semua orang. Anehnya segala yang kita ucapkan akan menjadi kenyataan.
Kesimpulan yang dapat saya berikan tentang lapisan kesedaran ini ialah. Pusat tenaga di sini boleh diibaratkan sebagai ‘ water filter ‘ menapis segala kekotoran air dari kesedaran di bawah. Bermula dari kekotoran cakra dasar sehinggalah kekotoran pada cakra nurani.

6) Cakra Pemerintah Third Eye

Cakra Pemerintah Third Eye 
Berwarna Indigo
Terletak di antara dua kening / alis mata
Fungsi tenaganya mengawal Pineal Gland, mengawal minda seseorang dan penglihatan alam ghaib (terawangan). Berkait dengan kosenterasi atau dahrana (Membatasi ruang gerak fikiran itulah yang disebut kesentraterasi Atau penumpang). Penumpang amat penting dalam pengendalian pemikiran. Dapat mengendalikan pemikiran maka anda dapat mengendalikan tindakkan. Segala tindakkan anda akan terkawal. Walau bagaimanapun situasi anda berada misalnya diwaktu marah , resah, gelisah dan lain-lain. Terutama perkara-perkara yang berkaitan dengan ibadah, misalnya sembahyang, membaca ayat-ayat suci dan lain-lain perkara yang bersangkutan dengan penghayatan. Penghayatan merupakan satu penentuan sebuah kejayaan dalam sebuah kehidupan akhirat. Lapisan kesedaran kedua ini biasanya digambarkan disekitar dua alis mata (kening).
Warna energynya adalah nila / indigo jadi warna dominasinya adalah nila / indigo. Berada pada tingkat kesedaran ini, anda akan terbukadengan alam dimensi cahaya. Anda dapat melihat sesuatu yang orang lain tidak nampak. Sesuai untuk rawatan kerasukkan dan halusinasi.

7) Cakra Mahkota

Cakra Mahkota
Berwarna unggu, merupakan warna yang paling spritual. Terletak di ubun - ubun. Fungsinya sebagai penerima ilham, perhubungan manusia dengan sesuatu yang tidak dapat diceritakan. Permulaan rawatan atau pembukaan cakra harus bermula di sini.
Lapisan kesedaran ketujuh ini, letaknya di sekitar ubun - ubun di tengah-tengah kepala disebut cakra mahkota, juga disebut bunga teratai dengan ribuan kelopak. Warna energi adalah ungu. Ungu merupakan warna paling spritual berada pada tingkatan kesedaran ini anda menyedari kesatuan dengan ketuhanan. Inilah yang dikatakan melampaui pikiran yakni sesuatu yang tidak terjangkau oleh pemikiran. Tuhan ialah sesuatu yang tidak bersamaan dengan sifat baru. Apa yang di pandang oleh orang lain adalah menifestasi ketuhanan didalam diri anda.

Hidup dalam tuhan bererti hidup dalam keseimbangan. (tidak ada aku yang ada hanyalah kamu) Seseorang yang mencapai tingkatan ini sudah tidak dapat melahirkan kebencian lagi yang ada hanyalah kasih.
Rabiatul Adawiah, wanita sufi yang terkenal itu, sering terlihat tanpa sedar (fana). Dalam pergaulan sehari-hari sering beliau melakukan hal-hal yang kaum fudalmentalis angap ”tidak wajar bagi kudrat wanita”. Aneh _ tetapi itulah hakikatnya. Masyarakat kita yang sakit ini merupakan hasil olahan kaum lelaki, kaum Adam yang di kudratkan untuk memimpin wanita.

Wanita terbiasa di pimpin, dijajah, diperbudakan, diperkotak – katikkan sehingga hidup didalam sangkar dianggapnya sebagai kudrat wanita (merupakan tempat yang layak untuk seorang wanita). Tetapi Rabiah seorang pemberontak, seorang wanita sering dikatakan lemah dan lembut. Rabiah membuktikan bahawa di sebalik lemah dan kelembutan wanita , mempunyai kekuatan yang luar biasa. Iman Rabiah kuat,sebab itulah beliau lembut. Para ahli kitab mengkritik dia , dia tidak perduli. Pada satu ketika, mereka menegurnya, “kau tidak takut tergoda oleh syaitan”? Beliau menjawab,”hati ku adalah satu dan satu itu telah ku serah kan kapada Allah. Tidak ada sedikit pun yang tinggal kepadaku, bagai mana hendak di goda oleh syaitan.?”
Pada kesempatan lain mereka mengejek “ sepertinya kau tidak membenci syaitan” Rabiah tersenyum, “benci”? Masih ingatkah kalian, pernah ku katakan hati ku hanyalah satu , dan yang satu ini telah terisi dengan kasih Allah_ tiada ada lagi tempat untuk kebencian.

Rabiah adalah salah satu contoh , seorang wanita yang cantik dan cantik dari segi dalamannya. Beliau sudah menuju pada keseimbangan dirinya. Ciri khas seorang yang seimbang adalah bahawa dia sudah tidak dapat membenci lagi. Selama anda masih membenci, anda belum mencapai keseimbangan diri lagi. Lapisan kesedaran ketujuh ini membuat anda menjadi wujud kasih ilahi. Allah dan kekasihnya sudah tidak dapat dipisah-pisahkan lagi. Anda mengalami kesatuan dengan kesedaran ilahi.



Mengukur Medan Tenaga Manusia




Menurut amalan cakra, terdapat pusat-pusat dan saluran aliran tenaga batin dan emosi di seluruh badan manusia. Aliran tenaga inilah yang mengawal kesihatan badan seseorang. Sama seperti akupunktur, titik pusat yang berlainan di dalam aliran tenaga ini berhubung kait dengan fungsi badan yang berlainan.


Aliran tenaga ini sebenarnya menjelma sebagai satu medan elektromagnetik ataupun medan tenaga biologi yang menyelubungi seluruh badan manusia. Wujudnya satu medan cahaya memang telah tercatat dan dipercayai di dalam agama dan budaya berlainan diseluruh dunia. Terdapat banyak lukisan kuno yg menggambarkan nabi, orang suci atau wira dengan lingkaran yang bercahaya di atas kepala.


Di dalam tafsiran lebih moden, ia dikenali sebagai aura, ia telah disahkan melalui kajian sainstifik. Menurut kajian, setiap anggota badan mengeluarkan tenaga yang berlainan. Gabungan segala medan yang berlainan ini membentuk aura seseorang.


Pengamal perubatan dahulu kala telah berjaya menggabungkan beberapa teknik amalan tertentu dengan menggunakan amalan cakra dan akupunktur ini. Hasilnya amat memberansangkan kerana dengan mudah mereka dapat membuat diagnosis keatas fungsi -fungsi anggota badan yang berlainan hanya berdasarkan kajian aura seseorang itu . Seseorang yang terlatih mampu mengenalpasti kawasan bermasalah seseorang itu hanya dengan mengkaji aura orang itu. Malah tahap tekanan seseorang itu juga boleh diukur dengan mudah.





TERAPI AURA

PELUANG KEEMASAN! PELUANG YANG MUDAH UNTUK ANDA SAHUT DAN REALISASIKAN! REBUTLAH SEKARANG!

PROGRAM MUDAH, MURAH DAN MENGUNTUNGKAN

Kami ingin berkongsi dengan anda tentang perniagaan yang kami jalankan bersama ZZ Auralife Sdn Bhd.

Syarikat bumiputera yang sedang meningkat naik ingin menjemput agen-agen dari seluruh negara untuk bersama menjalankan perniagaan minyak wangi aura yang kian digemari. Syarikat yang baru berusia 6 bulan ini dimiliki oleh sepasang suami isteri dari Pulau Pinang iaitu En Zainuddin Zainal Abidin dan Pn Zalina Mohamed Ismail.

Syarikat ini terletak di Gelugor Pulau Pinang telah mula menjadi perhatian masyarakat Malaysia apabila produk minyak wangi tanpa alkohol ini mampu merawat pelbagai jenis penyakit dan juga menghindarkan daripada gangguan makhluk halus. Di yakini juga kerana khasiat yang ada pada minyak wangi aura ini telah menyembuhkan pelbagai masalah seperti penyakit strok, masalah sendi, panas baran, emosi yang terganggu dan sebagainya.

Hasil kesungguhan pihak syarikat dan juga sokongan dari agen-agen seluruh Malaysia, kini syarikat telah mengeluarkan satu lagi produk pemakanan otak yang berasaskan aura juga mampu memberi keseimbangan EQ, IQ dan SQ. Produk ini dikenali dengan produk Minda Pintar telah mendapat pelbagai anugerah serta pujian daripada sekolah-sekolah dan juga pihak Kementerian Pelajaran sendiri. Hasil kajian daripada seorang doktor, bahawa otak juga memerlukan makanan bagi memberikan membolehkan otak berfungsi dengan baik. Amat sesuai untuk semua golongan termasuk kanak-kanak dan orang tua.

Bagi mereka atau agen-agen yang masih belum mencuba produk Minda Pintar ini, disarankan agar dapat mencuba sendiri untuk melihat perbezaan pada diri sendiri dan juga anak-anak yang masih dibangku sekolah.




MENGENALI UNSUR/WARNA DIRI

Mungkin tidak ramai diantara kita yang pernah mendengar bahawa kita mempunyai beberapa sifat yang dipengaruhi oleh unsur-unsur alam seperti tanah, air, api dan angin. Perkara ini merupakan petua orang-orang Melayu bagi memilih pasangan. Bagi lelaki yang berunsur api elakkan dari memilih pasangan yang mempunyai unsur sepertinya.

Tapi itu hanyalah pandangan orang tua-tua. Penentuan unsur seseorang ditentukan melalui anak ke berapa dalam keluarga.





Tanah(Biru) - anak pertama, kelima, kesembilan

Air (Hijau) - kedua, Keenam, kesepuluh

Api (Merah) - ketiga, ketujuh, kesebelas

Angin (Putih/Violet) - keempat, kelapan, kedua-belas

Wanita berunsur Tanah

Tanah yang subur mempu membuahi tanaman yang hijau dan mekar. Wanita yang bersifat tanah biasanya mempunyai sifat-sifat seperti:

Rendah diri di hadapan suaminya serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban demi kasih sayangnya kepada suami.

Sebahagian sifat tanah, wanita jenis ini tidak cerewet, tidak suka bercakap meninggikan diri, tidak menyombong dan bukan seorang pemarah.

Tenang dan mengamankan jiwa suami, selalu memberi galakan dan sokongan dan tidak suka membantah atau membangkang.

Orang yang berperawakan manis dan lemah lembut, pembersih dan sentiasa menjaga kecantikan untuk suami.

Wanita berunsurkan Air

Air sifatnya bersih dan suci, sejuk, nyaman serta menghilangkan dahaga. Air juga sifatnya mencambahkan benih, menyuburkan serta menyegarkan. Wanita bersifat air mempunyai ciri-ciri seperti berikut:

Menghidupkan hati suami menjadikan suami sentiasa bersemangat.

Mengambil berat tentang suami dan kebajikan anak-anak serta tidak membiarkan anak-anak hanyut dibawa arus hidup.

Hatinya bersih serta boleh membahagiakan suami dan anak-anak.

Menenangkan hati suami bila si suami menghadapi masalah.

Wanita yang berunsurkan Api

Api sifatnya panas dan membakar tapi menerangi kegelapan malam. Ia juga menghangatkan kedinginan malam serta digunakan untuk memasak. Wanita bersifat api:

Cintanya sentiasa hangat membara kepada suami serta kuat cemburu.

Cergas dan cepat dalam geraklaku menjadikan dia seorang yang cekap dalam menguruskan hal-hal rumahtangga.

Penasihat yang baik kepada suami.

Pandai dan cekap menguruskan rumahtangga. Pandai menghias diri agar kelihatan cantik dan menarik dihadapan suami.

Sentiasa waspada dan cepat bertindak bagi menyelamatkan keadaan.

Wanita berunsur Angin

Angin meredakan kehangatan, menjadi sumber tenaga. Wanita yang berunsurkan angin:

Mempunyai sifat lemah lembut dan menyenangkan suami.

Mudah disukai ramai

Tidak suka membantah, malah cukup mendengar kata

MENGENAL WARNA MELALUI CAHAYA MATAHARI

TENAGA BOLEH DI LIHAT MELALUI WARNA

Cahaya menjadi terlalu penting dalam mengharungi kekuatan kehidupan. Tanpa cahaya, kehidupan sukar diteruskan. Ianya adalah tenaga dari cahaya yang mana ianya digunakan dan disimpan oleh tumbuh-tumbuhan yang kemudiannya ditukar untuk tumbesaran.

Cahaya adalah bahagian yang luas pada tenaga spektra. Ianya adalah sebahagian daripada spektra elektromagnetik yang mana ianya sensitif kepada mata manusia. Juga merupakan tenaga spektra yang mana menjadikan kehidupan planet terus hidup.

Di antara bahagian spektra yang kecil dan sempit, cahaya dapat dilihat dalam pelbagai warna, bergantung kepada gelombang dan jarak arus. Warna berubah daripada arus yang jauh, gelombang yang rendah kepada arus jarak dekat dan gelombang yang tinggi. Merah, Oren, Kuning, Hijau, Biru, Indigo dan Violet. Infra Merah dan Ultra Violet adalah warna spektra yang diluar kemampuan mata manusia untuk melihat.

KETIDAKSEIMBANGAN TENAGA BERLAKU DISEBABKAN OLEH :

a) Pencemaran Toksid

b) Gangguan Persekitaran

c) Tekanan dan Ketegangan

Ketidakseimbangan tenaga dalam makanan secara automatik akan menjejaskan tenaga dalam tubuh manusia

Tenaga tumbuh-tumbuhan adalah tenaga semulajadi dan ianya bukan tenaga elektrik ataupun tenaga kimia.

Frekunsi tenaga bunga adalah sama dengan frekunsi tenaga Manusia. Tenaga bunga telah dialirkan kepada bahan rawatan (Penawar) untuk tujuan tenaga manusia menjadi harmoni.

Kaedah AURA adalah sama seperti pengamalan. Masyarakat Melayu telah mempraktikkan sekian lama Cuma kaedah ini lebih berbentuk saintifik. Pahlawan Mat Kilau di zamannya sering mengamalkan mandi bunga. Mengapa? Mungkin jika ditanya kepada Mat Kilau, beliau sendiri tidak dapat menjelaskan dengan tepat tetapi yang pasti ada suatu rahsia yang tersembunyi terhadap pengamalan beliau sendiri. Rahsianya ialah di dalam warna ada tenaga dan kekuatan dan tenaga ini berbeza di antara satu warna ke satu warna yang lain.

1. APAKAH AURA

Aura manusia adalah medan tenaga dan pantulan tenaga hayat dalam badan kita. Tenaga ini membentuk diri kita, siapakah diri kita dan sebaliknya aura itu akan menjadi lebih baik atau lebih teruk disebabkan oleh persekitaran kita dan cara hidup kita. Aura juga membalikkan kesan bergantung kepada kesihatan kita, perwatakan kita, aktiviti mental kita dan keadaan emosi kita. Aura juga boleh menunjukkan atau mengesan penyakit , selalunya lama sebelum simptom-simptom penyakit menunjukkan kesannya.

Aura pada manusia berperanan bagi menerangkan kekuatan gelombang eletrik yang di pancarkan dari pusat tenaga yang ada didalam tubuh manusia yang di namakan cakra, yang menyamai cahaya pelangi (sebenarnya tidak, kami merumuskan hanya pada cahaya utama sahaja). Lingkaran cahaya ini mengandungi medan tenaga megnet, bio energy dan lain lagi.Warna merupakan satu ukuran tenaga bagi sesuatu gelombang. Maknanya warna Aura merupakan satu ukuran tenaga dalam diri seseorang. Sekiranya ada kelemahan pada organ-organ tertentu ianya akan di pengaruhi oleh Aura ini. Kelemahan tersebut dapat di seimbangkan dengan memancarkan Aura kearah organ yang bersangkutan.

Aura berubah seiring dengan perjalanan emosi, fizikal, mental dan juga tahap kerohanian seseorang. Apabila kita merawat seseorang , pertama sekali kita perlu periksa bentuk Aura dahulu. Apabila Aura nya lengkung kebelakang dan kedepan, ini menandakan sistem Metabolisma tidak seimbang di bahagian tertentu, keseimbangan kimia tidak harmoni, pengunaan dadah dan lain lagi.

Kalau ada warna hitam atau warna biru tua disekitar tubuh anda berarti anda mengalami suatu penyakit atau gangguan fizikal yang belum zahir untuk menjadi penyakit. Apabila warna gelap di sekitar kepala, mungkin anda sedang stress atau gangguan pada pikiran dan perasaan anda. Setiap gangguan fizikal selain harus di terapi secara medikal atau terapi Aura / gelombang. Selain itu anda juga perlu diterapi dengan bantuan terapi cahaya. Melalui kamera Kirlian kita boleh melihat paduan warna yang melingkar disekitar tubuh kita, namun kita juga dapat merasakan aura tersebut.

Berdekatan kepada kulit kita adalah Aura etherik. Aura itu berwarna pucat dan berjaluran sempit mengelilingi luar badan kita dan selalunya tidak lebih dari setengah inci lebarnya. Ia lebih menyerupai asap berwarna keruh memanjat mengelilingi badan kita.

Aura utama adalah melekat mengelilingi badan kita seperti awan. Bayangkan seorang manusia yang mana satu gelung cahaya yang tebal jatuh menimpa mereka dan kita akan dapat gambarannya yang mana begitulah rupa aura utama yang melingkari badan kita. Cahaya ini terpancar dari pusat fizik (cakra). Tenaga dasar ini keluar memancar secara menegak dari bumi tempat kita berpijak menerusi kaki kita dan seterusnya memasuki cakra-cakra yang terdapat dalam badan kita, seperti mana yang berlaku pada tumbuh-tumbuhan yang menerima air. Tiap-tiap cakra tersebut adalah seperti sebuah transformer atau janakuasa biologi yang menjanakan tenaga dari berbagai jenis warna. Kekuatan, aktiviti dan ton warna pada tiap-tiap cakra bergantung kepada perwatakan, personaliti, keadaan emosi dan cara hidup seseorang itu. Bersama-sama dengan faktor tersebut mereka menjanakan keamatan aura.

2. MENYENTUH AURA

Kami dapat membantu dan melatih anda untuk merasakan aura anda sendiri. Karena sifat aura adalah berdenyut dan selalu bergerak disekitar tubuh kita,maka sebab itulah kita dapat merasakan dan menyentuh aura tersebut. Bila kita tutup mata dan meletakkan kedua tangan di depan dada akan terasa ada semacam getaran yang menggerakkan tangan kita untuk mengelilingi tubuh kita mengikuti gelombang arus atau alur pergerakan aura tersebut, kita cukup mengikuti saja gerakan tersebut... wow it's very amazing. Tapi jangan lakukan di depan orang atau didepan orang awam nanti disangka orang gila...

Bertitik tolak dari sinilah kaedah Rawatan Aura / Gelombang di temui.Sesuatu yang menakjupkan tentang rawatan ini ialah : Ia dapat merawat secara menyeluruh (holistik), merangkumi mental, fizikal dan kerohanian (pekara yang berkaitan dengan alam ghaib).

Seseorang perlu faham iaitu semua hidupan adalah diperbuat daripada tenaga yang terkandung yang membentuk badan fizikal. Semua benda adalah bentuk tenaga dan auranya yang tersendiri. Dari wang kepada perasaan, adakah semua itu bukan tenaga ? Rawatan Aura / Gelombang bukan sahaja untuk menyembuhkan penyakit tetapi untuk mengikat silatur-rahim, kesenangan dalam perniagaan, merawat haiwan serta tumbuh-tumbuhan dan apa sahaja masaalah yang memberi kesan negatif. Rawatan Aura / Gelombang bukan sekali-kali untuk menggantikan perubatan tradisional. Rawatan Aura / Gelombang berfungsi dengan baik sebagai tambahan kepada apa sahaja bentuk penyembuhan daripada perubatan tradisioanl kepada perubatan secara alternatif. Rawatan aura bukan sebagai pengganti perubatan tradisional.

Dalam rawatan ini kepentingan aura ini adalah kelebihannya untuk mengubat penyakit. Bila Aura & Gelombang dipindahkan kepada pesakit, aura ini akan berkembang dan ini adalah kesan kepada proses penyembuhan yang mengambil bahagian. Dalam mana-mana penyembuhan berdasarkan tenaga, tanda pertama dimana penyembuhan sedang berlaku, adalah pengembangan aura. Adalah diketahui bahawa jika seseorang itu sakit, aura yang mengelilinginya adalah kecil, lemah dan samar tetapi jika dia sihat, auranya adalah besar, terang dan kuat. Saiz aura bagi manusia yang normal adalah berdiameter (ukur keliling) 3-5 inci. Saiz aura bagi pengamal kerohanian adalah berdiameter seluas 1-3 meter atau 10 kaki. Tiada tahap batasan bagi keluasan aura.

Dalam tahap pertama, peserta akan diajar berkenaan kebenaran tentang aura dan kewujudan cakra. Mereka akan diberi pembukaan cakra tahap pertama. Ini akan menguatkan mereka dengan tenaga Aura & Gelombang dan selepas itu peserta terus boleh merawat pesakit. Ia bukan sejauh mana anda menjalani latihan tetapi bagaimana anda diberi cetusan oleh Pakar Aura & Gelombang. Seperti lain-lain seni penyembuhan, semakin lama anda berlatih, semakin yakin anda pada diri anda sendiri.

3. GAGAL MELIHAT AURA?

Sebab utama kenapa kebanyakan manusia gagal untuk melihat aura adalah kerana bagaimana mereka menangani cara melihat aura. Aura manusia bukan satu cara latihan yang bagus bagi seseorang yang baru mencuba melihat aura.Ini adalah perkara yang selalu berlaku: Pelatih anda duduk di atas kerusi dan menunggu dalam jangka masa yang cukup lama sementara anda melihat aura mereka secara sepintas lalu. Tetapi aura mereka tidak kelihatan. Anda cuba untuk menenangkan diri dan cuba memahami cara melihat aura dalam jangka masa yang sama. Anda tiba-tiba berfikir bagaimana sekiranya mereka berfikir yang bukan-bukan tentang diri anda. Adakah mereka merasa bosan atau tidak sabar? Adakah mereka berfikir yang anda seorang yang bodoh atau seorang yang gagal atau kedua-duanya sekali? Tekanan ini yang disebabkan oleh keadaan sebegini menghalang tenaga yang tersimpan. Keadaan mental yang tenang perlu bagi melihat aura. Cuba bagi mendapatkan hasil dalam keadaan yang tertekan sebagai seorang yang mula-mula mencuba melihat aura adalah hampir kepada mustahil .

Kaedah 1

Untuk melihat Aura sebenarnya tidaklah begitu sukar. Berikut ini bagaimana caranya anda mampu melihat cahaya itu Mintalah rakan anda berdiri dengan jarak lebih kurang 50 cm di hadapan satu dinding atau latarbelakang yang berwarna putih. Mintalah rakan anda bertenang dan bernafas dalam - dalam. Supaya dapat melihat aura dengan baik , sekurang-kurang nya anda harus mengambil jarak kira-kira tiga metar dan cahaya tidak boleh terlalu terang atau ter fokus langsung ke rakan anda.Cahaya alam merupakan cahaya yang paling baik.Cara terbaik melihat aura melihat di sekitar kawasan kepala dan bahu. .........anda akan melihat selubung putih kabur atau perak abu-abu mengelilingi tubuh itu . Kelihatanya hampir- hampir seperti ada lampu yang menerangi di sebalik rakan anda, yang diarah kan keatas. Kemudian mungkin sekali cahaya itu akan hilang. Ini merupakan fenomina biasa yang akan berlaku apabila seseorang yang kali pertama melihat selubung ini................... tadi akan muncul kembali. Anda harus berlatih mata anda untuk tidak kembali ke fokus biasa. Inilah bahagian yang paling sulit untuk di pelajari.Kurang jelas hubungi en.hanafi

Nota: Warna aura pada dasarnya adalah seperti berikut; biru = aura kuning, merah = aura hijau, hijau = aura oren, kuning = aura biru pucat, oren = aura hijau pucat, ungu = aura emas pucat, indigo = aura emas, merah jambu = aura hijau muda. Warna aura tersebut akan berubah-ubah bergantung kepada keamatan dan ton cahaya tersebut.

4. WARNA AURA DAN PERSONALITI

Ramai pengamal rawatan aura telah membahagikan manusia berdasarkan pada warna pada aura mereka. Contohnya, warna aura yang biru bermaksud seorang manusia yang mempunyai kuasa kerohanian yang tinggi, boleh dipercayai, amanah dan lain-lain lagi. Aura yang berwarna oren atau jingga bermaksud seseorang itu manusia yang beremosi. Pendapat ini tidak tepat dari satu sudut dan agak boleh di percayai dalam sat

PENYEMBUHAN AURA

PenyembuhanAura dan gelombang adalah sains kuno dan seni penyembuhan yang menggunakan Aura dan gelombang atau ki atau tenaga hayat untuk menyembuhkan keseluruhan badan fizikal. Ia juga melibatkan pemanipulasian ki and bahan bioplasmic adari badan pesakit. Ia juga dipanggil medical qigong (ki kung or ki healing), psychic healing, vatalic healing, therapeutic touch, laying on of hands, magnetic healing, faith healing dan charismatic healing. Seseorang tidak perlu menghabiskan masa selama 10 atau 20 tahun hanya untuk mempelajari bagaimana untuk mempamerkan penyembuhan tenaga. Begitu juga seseorang itu tidak perlu untuk memiliki apa-apa kuasa penyembuhan semulajadi yang istimewa untuk menyembuhkan. Apa yang diperlukan adalah kesungguhan untuk menyembuhkan dan hanya mengikuti beberapa arahan yang mudah.

Penyembuhan Aura dan gelombang adalah sistem penyembuhan semulajadi yang tidak menggunakan sentuhan yang digunakan untuk membersih dan menjanakan tenaga badan manusia. Perawat menggunakan tangannya untuk membersihkan tenaga yang telah digunakan dan kemudiannya menjanakan pusat tenaga pesakit. Kebersihan tenaga yang baik adalah komponen yang penting dalam sistem penyembuhan ini, memandangkan ia mengawal dan memberi satu persekitaran yang bersih dan sihat serta badan yang sihat untuk perawat. Jadi, tenaga yang telah digunakan akan dibuang dengan sebaik-baiknya, menjadikannya menjana dengan lebih baik.

Selepas membersihkan pusat tenaga pesakit, perawatAura dan gelombang akan gunakan tenaganya sendiri untuk menerima dan mengarahkan Aura dan gelombang yang segar kepada pesakitnya. Perawat juga perlu memilih untuk menggunakan jenis Aura dan gelombang yang berlainan untuk langkah-langkah yang berlainan dalam proses penyembuhan.Kurang jelas hubungi en.hanafi

Apa boleh penyembuhan Aura dan gelombang lakukan?

Di sini ada beberapa contoh:

1. Ia boleh menolong ibubapa menurunkan suhu badan anak-anak mereka yang mengalami demam panas dalam beberapa jam sahaja dan menyembuhkan mereka mereka dalam sehari atau dua hari dalam kebanyakan kes.

2. Ia dapat melegakan pening kepala, sakit kembung perut, sakit gigi dan sakit otot selalunya serta-merta dalam kebanyakan kes. Sakit yang agak teruk seperti sakit mata, sakit di bahagian hati, sakit buah pinggang dan masaalah jantung boleh dilegakan dalam beberapa sesi dan disembuhkan dalam beberapa bulan dalam kebanyakan kes.

3. Ia meningkatkan kadar penyembuhan dalam tiga kali ganda atau lebih daripada biasa daripada penyembuhan cara biasa.

Kebolehan serta tahap tenaga seseorang perawat itu juga adalah penting . Seseorang yang baru sahaja menjadi perawat tidak akan mendapat keputusan yang sama seperti perawat yang bertauliah. Dia patut sekurang-kurangnya berusaha dengan lebih kuat lagi untuk mencapai keputusan yang sama. Tahap tenaga perawat adalah penting kerana tenaga perawat mesti melalui saluran tenaga. Sekiranya saluran tenaga adalah sempit, maka tenaga perawat akan terhalang dari disalurkan kepada pesakit. Oleh itu adalah disarankan supaya perawat mengambil kelas bagi meningkatkan tahap tenaga masing-masing. Meditasi yang selalu diamalkan juga membantu dalam meningkatkan tahap tenaga perawat.....

MINYAK WANGI  AURALIFE
Kini kami telah menemui satu produk yang boleh digunakan untuk mendapat AURA diri yang boleh membantu merawat, memberi ketenangan, kegembiraan, kasih sayang serta meningkatkan daya ingatan.

Produk keluaran AURALIFE ini telah dicipta khas oleh seorang Professor yang mempunyai pengalaman selama 23 tahun dalam bidang penciptaan minyak wangi tanpa Alkohol.

Bergabung dengan seorang Doktor yang juga berpengalaman selama 17 tahun dalam bidang tenaga getaran (AURA) yang mampu menjadikan produk Minyak Wangi AURALIFE ini diminati serta digemari.

Syarikat juga telah menyediakan pelbagai jenis bau-bauan kesukaan ramai serta wangian seleberiti yang sememangnya mahal di pasaran.

Dengan Minyak Wangi AURALIFE ini anda tidak perlu belanja lebih kerana harga yang rendah dan mampu beli. Bagi mereka yang berminat untuk mencari pendapatan tambahan boleh menggunakan system lantikan Agen yang cukup mudah dan menarik. Tidak perlu maintain atau mengumpul jualan untuk mendapatkan bonus……cukup sekadar dengan mendaftar sebagai Agen dan melantik Agen sahaja.

BAGAIMANA MENGENAL AURA DIRI

Aura merupakan lapisan gelombangelektromagnet yang berada disekitar tubuh fizik yang mengalirkan tenaga.Sebahagian yang terbentuk pada manusia adalah dari radiasi EM(electromagnetic), gelombang mikro,cahaya infra merah (IR) hingga ke cahaya ultra ungu (UV). Setiap frekuensi merujuk kepada warna dan gelombang yang berbeza.Setiap manusia mempunyai warna dan ketebalan aura yang berbeza dan ia berkait rapat dengan cara hidup dan aktiviti yang dilakukan.

KESAN MINYAK WANGI AURALIFE KE ATAS MEDAN TENAGA BADAN MANUSIA

Menurut kajian pakar aura setiap sel dan organ di dalam satu organisma memiliki kadar getaran yang tersendiri di dalam spektrum elektromagnetik. Inilah yang merupakan auranya. Bila aura ini diganggu oleh pengaruh luaran dalam bentuk elektromagnetik yang berbahaya (membawa penyakit), dan gelombang luaran ini tidak disingkirkan oleh badan organisma tersebut melalui penyembuh diri (self healing), hasilnya adalah berlakunya organisma itu akan jatuh sakit. Bila berlaku kejadian begini , aura organisma itu jelas menunjukkan ketidakseimbangan. Hanya bila gelombang berbahaya ini disingkirkan , sel–sel organisma tersebut boleh menggunakan proses penyembuhan diri untuk mencapai keseimbangan dinamik dalam auranya. Apabila ini berlaku, organisma tersebut akan mencapai tahap kesihatan yang optimum semula.

Pendek kata, apabila seseorang itu mengalami tekanan hidup ataupun sakit,badannya diganggu gelombang luaran yang membawa penyakit.hanya apabila gelombang tersebut disingkirkan atau dinuetralkan,badannya boleh pulih.

Produk Auralife membantu menentang dan meneutralkan gelombang berbahaya,secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat. Harus diingat produk minyak wangi Auralife lebih kepada wangiannya. Jika anda mendapat kesan yang baik , mungkin sampai ketahap memulihkan pelbagai masaalah(penyakit) atau menentang dan menuetralkan gelombang berbahaya secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat dan bertenaga. Jika berlaku begitu itu adalah kehendak Allah(tuhan) Auralife hanya merancang , berusaha dan beriktihar.(insyaAllah)


Zat di dalam ais tidak akan mampu dihasilkan oleh 
mana-mana saintis mahupun manusia. Banyak sungguh fakta kelebihan ais. Secara 
saintifik, dalam blog ini telah diterangkan dengan lebih mendalam dalam katagori 
Teori 
Tekanan
. Secara ringkasnya berikut ialah fakta kelebihan ais; 


  • Air sejuk yang hening dapat menolong pesakit insomnia 
    yang sukar tidur agar dapat kembali tidur seperti biasa 
  • Orang yang tidur dalam udara yang sejuk dan berselimut 
    untuk memanaskan tubuhnya adalah kombinasi yang baik untuk menjaga kesihatan 
    secara menyeluruh dalam jangka masa pendek apatah lagi jangka panjang. 
  • Udara panas lebih memudahkan penyebaran penyakit 
    berjangkit kerana bakteria lebih agresif dan cepat membiak dalam cuaca begini. 
  • Liputan ais di Antartika (daerah Kutub Selatan) dan 
    Artik (daerah Kutub Utara) adalah pengimbang dasar bumi yang amat panas. 
  • Kombinasi dalam bumi yang panas dan luaran bumi yang 
    sejuk adalah rahsia keseimbangan tekanan semulajadi alam yang mengawal graviti 
    dan pergerakan bumi pada paksinya. 
  • Ais atau air sejuk dapat mengembalikan memori atau sifat 
    pelupa yang keterlaluan. 
  • Benarkan anak anda mengunyah ais kerana ini akan 
    menguatkan giginya dan benarkan anak anda memakan ais krim secara perlahan-lahan 
    dan berterusan sehingga batuknya hilang dalam masa beberapa jam kerana mengambil 
    ubat batuk biasanya akan mengambil masa satu minggu untuk melegakan batuk secara 
    total. 
  • Membiasakan diri mengunyah ais akan meningkatkan 
    kecerdasan fikiran dan kepantasan pergerakan. 
  • Ais amat diperlukan oleh mana-mana atlit sukan dalam 
    kecederaan yang tidak disangka-sangkakan. 
  • Air sejuk atau ais kini dijadikan bahan perencat kepada 
    kecederaan yang akut seperti demam panas yang biasanya dihidapi oleh bayi yang 
    mempunyai potensi menghidapi penyakit sawan. 
  • Air sejuk adalah terapi yang amat popular sebagai 
    penguat tulang yang telah patah dengan syarat ia dibalut dengan kain hitam. 
  • Air sejuk dalam rahsia cuka adalah sangat baik untuk 
    menguatkan tulang yang patah kerana ia dapat menyembuhkan tulang dengan lebih 
    cepat. 
  • Air suam dengan rahsia cuka yang diminum akan melemahkan 
    dan mengecutkan sistem aliran darah yang menjadi penyebab utama terjadinya 
    lumpuh. 
  • Adalah makruh mengambil air sembahyang (wuduk) pada suhu 
    yang tinggi atau yang telah terkena panas cahaya matahari yang pastinya akan 
    mengganggu sistem deria pada kulit. 
  • Air sejuk secara psikologinya amat ditakuti oleh pesakit 
    yang mengalami gangguan jin atau dikuasai oleh unsur-unsur spiritual yang jahat. 
  • Air sejuk mempunyai nada bunyi dalam tekanan rendah yang 
    amat lembut lagi mengharmonikan. 
  • Air sejuk akan menguatkan tulang bayi. 
  • Air sejuk akan meningkatkan sistem imun yang luar biasa 
    sebagai tenaga pencegahan berbagai penyakit alahan dan jangkitan. 
  • Air sejuk dalam rahsia ais memegang rahsia kepadatan 
    molekul kristal yang paling keras iaitu Intan. 
  • Air sejuk adalah kuasa penyerap yang amat sesuai 
    dijadikan sistem penghantaran tenaga yang paling cekap sehingga ke dasar sel 
    yang jauh dan menyeluruh. 
  • Air sejuk mempunyai daya rangsangan yang boleh 
    mengembalikan semangat orang yang telah hilang seperti pengsan, gila dan koma 
    kembali sedar. 
  • Mandi air sejuk akan menguatkan tulang. Tulang yang 
    berlebihan dengan urik asid akan meningkatkan suhu tulang dan melemahkan 
    struktur tulang. 
  • Air sejuk lebih stabil molekul atomnya. 
  • Air sejuk lebih peka kepada gelombang frekuensi rendah 
    yang dirakamkan melalui niat dalam amalan berwuduk. 
  • Air sejuk dapat merakamkan gelombang frekuensi rendah 
    lebih stabil. 
  • Air sejuk sesuai dijadikan air penawar kepada orang yang 
    ingin merakamkan bunyi dalaman yang disertai dengan rasa kasih sayang dan 
    keikhlasan. 
  • Air kelapa muda bersifat sejuk dan amat baik untuk 
    kesihatan kerana ia amat berkesan meneutralkan kesan keracunan dan keasidan yang 
    berlebihan di dalam aliran darah. 
  • Tubuh secara semulajadi bersifat panas dan ia memerlukan 
    pasangan yang bersifat sejuk. 
  • Oksigen dan hidrogen bersifat panas dan ia menguasai 
    bahagian perut. Adalah menjadi suatu kesalahan memulakan amalan pemakanan di 
    waktu pagi dengan unsur-unsur yang panas. Minumlah seteguk air sejuk di awal 
    pagi kerana ia akan menguatkan perut. 

NAK MENIAGA?

Stokis Auralife

Jadilah stokis Auralife sekarang dan nikmati keistimewaan dan potensi pendapatan berganda! Hubungi kami hari ini 012-6547457  /019-6500250 / 013-2319659 / 017-6047696 

Semenanjung Malaysia



MINYAK WANGI AURA UNTUK LELAKI


• Melambangkan kehebatan lelaki


• Membuka keinginan seks serta keintiman suami isteri * memberi ketenangan zahir batin


• Memberi keyakinan diri serta senang didampingi * megawal kemarahan serta menstabilkan hormon.


• Membantu merubah sikapkeperibadian serta mengatasi * mencergaskan minda dan iq serta mengatasi
   Sikap panas baran tekanan perasaan


• Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan mudah mendapat idea serta pintar dan bijak


• Memberi kesegaran akibat keletihan dan * menambahkan ketenangan serta merehatkan tubuh badan.


Kelesuan. Fikiran


• Memulihkan tenaga semulajadi. * mengatasi tekanan perasaan


• Mendinding diri dari gangguan (makluk halus) * mendinding diri dari gangguan makluk halus.
MINYAK WANGI AURA UNTUK PEREMPUAN


Melambangkan kecantikan kewanitaan - menaikkan seri wajah


Membuka keinginan seks - menyerlahkan keanggunan dan keayuan


Membantu keintiman suami isteri - memberi ketenangan zahir batin


Memberi keyakinan diri serta senang didampingi Dan berkomunikasi - megawal kemarahan serta menstabilkan hormon.


Menghilangkan perasaan gugup,murung serta mudah terkejut - memulihkan tenaga semulajad,menceriakan hidup- kesan dari wajah yang berseri


Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan - mengatasi tekanan perasaan.


Memberi kesegaran akibat keletihan dan kelesuan - menambahkan ketenangan serta merehatkan fikiran


Memulihkan tenaga semulajadi - mendinding diri dari gangguan makluk halus.



KENALI WARNA DIRI ANDA

KEBAIKAN PRODUK

1) Merawat Diri

2) Memberi Ketenangan

3) Memberi Keyakinan Diri

4) Membawa Pelaris Niaga

5) Memberi Kasih Sayang

6) Membina Minda Sihat

7) Menghalau Hantu

Dan lain-lain lagi.......

INGIN MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN?

MODAL CUMA RM 240.00 ( SEKALI SHJ)

DAPAT 15 BOTOL MINYAK WANGI AURA

@ RM 30.00 SETIAP SEBOTOL.

KEUNTUNGAN :-

1) KEUNTUNGAN RUNCIT - RM 14.00/BTL

2) LANTIK AGEN - RM 50.00/AGEN

3) AGEN BAWAHAN KITA - RM 10.00/AGEN

POTENSI PENDAPATAN SEKIRANYA MELANTIK

5 AGEN BAWAHAN KITA, ANDA LAYAK MENERIMA

HINGGA RM 4.8 JUTA

KETERANGAN LANJUT :-



CALL : 012-6547457 / 019-6500250 (SHAIKH ASHRAF)
CONTOH GAMBAR AURA DIRI SESEORANG

RED AURA:

energetic, passionate, aggressive energetic, creative energetic, creative, stable tired, burned out, needs recreation

outer aggression, tendency to ignore conflicts calm inner mind, but active on the outside burning, passionate,sexy innerly active, appears to be calm but isn´t

strong and creative, inner self, body quite stable many influences, easily distracted

ORANGE AURA:

powerful, creative inner mind on the move, active appears to be still and calm on the outside, but with strong creative inner activity strong physical creativity - but can also be easily excited. strong stimulating impression from the outside - appears to be relaxed to the outside

on the move and changing, but communication is directed to the inward - or throat quite creative inner being, appears to be emotional and friendly quite creative inner being, aroused by the outside stimulus

YELLOW AURA:

warm, sunny, loving and enjoying life sunny inner self which is also expressed to the outside, sense perception might be psychic very communicative in expression and impression, but might be afraid of conflicts, trying to avoid them bright, communicative, but also stable, sticking to the own goals but open for new experiences

Open and healing, stabilizing, very calm in his inner center strong physical creativity and communication - but can also be sexual. - strong stimulating impression from the outside - appears to be relaxed to the outside

GREEN AURA:

bright, communicative, but also stable, sticking to their own goals but open for new ones

TURQUOISE AURA:

BLUE AURA:

VIOLET/MAGENTA AURA:

\ANDA ADALAH ORANG YANG BIJAK KERANA BERANI MENCUBA....TERUSKAN LANGKAH ANDA!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.