PELUANG BISNES PERFUME YANG MENJAMIN PENDAPATAN LUMAYAN. SAMBIL BERWANGIAN, KITA DAPAT SATU KAEDAH RAWATAN DAN MENJANA PENDAPATAN . PERFUME AURALIFE ADALAH SATU-SATUNYA MINYAK WANGI TANPA ALKOHOL YANG BERGABUNG DENGAN GETARAN TENAGA AURA. TERDAPAT AURA SERI WAJAH, AURA RELAX, AURA PELARIS, AURA DESIRE DAN AURA GENIUS / MINDA.

HUBUNGI KAMI 010-6310456 / 017-6047696( SHAIKH ASHRAF ) & 014-2319659 / 010-6310582- ARNIZAH

PENDAFTARAN AGEN BARU DIBUKA SEKARANG. DAFTARLAH SEGERA UNTUK MENIKMATI PELBAGAI FAEDAH DAN BONUS YANG SANGAT LUMAYAN.



Monday, January 18, 2010

Wap-Wap Air Dan Cahaya Terang-Benderang


Hukum cahaya terang-benderang di dalam alam bumi ini berbanding dengan planet-planet lain sebenarnya terletak di dalam rahsia kandungan air (laut) yang memiliki unsur oksigen, nitrogen dan karbon dioksida. Unsur unsur ini sebenarnya terdapat dalam pusingan lengkap tubuh manusia yang dicipta daripada air dan tanah.

Wap-wap air atau aura di persekitaran tubuh manusia yang cantik, terang dan bercahaya adalah seumpama kejadian pelangi yang cantik sebagai menggambarkan tubuh manusia yang sejuk di sebelah luar dan panas di bahagian dalamnya sebagai tanda aura atau warna-warna keceriaan. Akan tetapi aura-aura atau pelangi yang malap tidak bercahaya dan pudar bermakna air di luar tubuh bertukar menjadi panas manakala suhu darah bertukar menjadi sejuk. Itu adalah tanda kesihatan yang kurang baik. Kesan semulajadinya didapati suhu tulang turut bertukar menjadi panas.

Sistem suhu mengikut lapisannya yang normal, sepatutnya darah bersifat panas dan tulang bersifat sejuk. Aura di bahagian luar tubuh juga harus dalam keadaan sejuk untuk menggetarkan pusingan elektron mengikut landasannya yang tepat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.